dijous, 8 d’agost del 2019

Dia 1. Igualada - Panadella - Tàrrega - Linyola


Diumenge 14 de juliol de 2019
00:08 h
Avui és el dia. Ja tinc la bicicleta preparada amb les alforges plenes a vessar. Suposo que no se'm oblida res. Ja passa de mitja nit i haig de descansar. Realment estic molt il·lusionat amb aquesta aventura. Les coses s'han anat posant bé per què ho faci. Ara o mai, això penso i he decidit que ara.


00:15 h
Aquí la bicicleta preparada pel Camí



9:13 h
A punt de sortir












12:42 h
He arribat a la Panadella. Primer dia i primers despistes. A Jorba m'he adonat que no havia agafat la cadena de la bici que em va oferir el Carlos. L'he trucat i me l'ha portada al BonÀrea on he parat per esmorzar per 3€. Arribant a la Panadella he pensat que tampoc he agafat la clau de la bateria de la bici, cosa important per poder treure-la si la vull carregar a part de la bicicleta. Total, he tornat a tocar al Carlos i aquí estic esperant en un banc a que me la porti. Confio no haver-me oblidat res més perquè a partir d'ara cada cop estic més lluny de casa.



12:50 h
A la Panadella esperant al Carlos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presentació

Juliol 2019 De fa temps que tenía al cap fer el camí de Sant Jaume. Mai trobava el moment per fer-l'ho. Em feia gràcia anar en bic...