dissabte, 10 d’agost del 2019

Dia 3. Monzón - Berbegal - Pueyo de Fañanás - Osca - Bolea


Dimarts 16 d’abril de 2019
21:34 h
Al matí m'he despertat d'hora, he esmorzat pa i truita de patates que tenia de la compra d'ahir. He recollit i a les 8:30 h ja hi era de camí.
Berbegal a Pueyo de Fañanás molt bé, sense incidències, assaborint la solitut del camí amb una temperatura més aviat fresqueta, uns 19°C.
De Pueyo de Fañanás fins a Osca tot bé excepte un tram que no estava pensat per fer-lo en bicicleta, sort que era baixada i tot ha estat manya, frens i equilibri però no força, que no hagués pogut amb el pes propi de la bicicleta a mes de les alforges. M'he aturat en un poblet que es diu Ola, molt maco, m'ha cridat l'atenció. Els carrers buits, tret d'un senyor amb el que he parlat. M'ha explicat que la gent del poble viuen i treballen a Osca. Que mantenen les cases per vacances i caps de setmana. Hi ha algú que manté la casa perquè treballa el camp, encara i així, viu a Osca. 
Entre Ola i Osca, el mapa m'ha portat per un corriol no gaire apte per a la bicicleta. Encara i així l'he encarat caminant, agafant el manillar amb forza, estrényent continuament els frens amb fermesa. El corriol no era massa llarg peró a mi se m'ha fet interminable. Finalment el corriol ha desembocat en un camí més ample i planer que m'ha portat fins a Osca.
Un cop a Osca he anat a l'alberg de pelegrins per segellar la credencial però no havia ningú, he trucat i m'han dit que ho tenien malament, que podia segellar la credencial a l'oficina d'informació de turisme al centre de la ciutat. Després he buscat algun restaurant on pogués dinar i recarregar la bateria de la bicicleta.
L'anècdota es que quan estava al centre, a la zona de vianants, m'he assegut en un banc per revisar el mòbil i veure el mapa de l'etapa de la tarda. Més tard quan ja estava a les afores d'Osca, m'he adonat que portava les ulleres de veure-hi, les ulleres d'anar en bicicleta me les havia deixat al banc junt amb la funda de les ulleres de veure-hi. Torna fins al centre, troba el carrer, el banc i la sorpresa és que havien les ulleres esportives però havia desaparegut la funda de les ulleres de veure-hi.
Osca a Bolea sense incidents, tot pujada però com tenia la bateria amb prou càrrega, he tirat d'una marxa amb més ajuda.
L'estància a Bolea l'explicaré demà perquè estic cansat i ja m'adormo.

9:14 h
Entre Bolea i Berbegal 









9:24 h
Lacuadrada, Creu de Terme 

















11:01 h
Pueyo de Fañanás, Plaza Mayor










12:00 h
Ola, Plaza Iglesia 









12:12 h
Ola, Cruz de Término 
















12:37 h
Corriol interminable entre Ola i Osca

















12:48 h
Osca a la vista










13:56 h 
Osca, plaza D. Luis López Allué









16:53
Alberca de Cortés, sortint d'Osca 









17:50 h
Camío de Bolea, ja es comencen a veure les muntanyes








18:20 h
Arribant a Bolea







 

19:00 h
Alberg de Bolea













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Presentació

Juliol 2019 De fa temps que tenía al cap fer el camí de Sant Jaume. Mai trobava el moment per fer-l'ho. Em feia gràcia anar en bic...